fredag 11 januari 2013

Emils Presentation

Hej!

Jag heter Emil Andersson och är ny i Östgötateamet för i år.
jag är 15år och rider en 4årig Welsh Cob-hingst som heter Stings Firestone (e.Parkhurst Flash Harry KWD 34 / Dwyfor Supersonic u. Llecyn Bore Mai).
Jag lånar "Sten" av Iida Purolainen med uppdrag att börja tävla honom. Mitt mål för 2013 är att försöka kvala till Ungponny-SM och till 5-års Championatet.
Jag har tävlat mycket under de senaste åren med min förra D-ponny Krasse.
"Sten" flyttade hem till oss den 1/12 så vi håller på att lära känna varann.
Galopparbetet behöver vi jobba men det känns som om vi har ett bra utgångsläge för en lovande tävlingssäsong.

Här kommer en liten bild på mig och "Sten". Ni kan även läsa mer på min egna blogg!

           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar