tisdag 4 juni 2013

Nu är det bestämt

Dåligt uppdatering från mig och Leffe! Igår var det träning för Sofia som jag inte kunde vara med på. Har två jobb just nu o är aldrig ledig kan man säga. Plus att jag är mitt i flytt och annat. Men så kan de vara. Men det är så värt i slutändan.

Leffe sköter sig kanon. Till vänster byter han kanon, ibland någon seg för fattningen men det får man jobba med. Till höger har det äntligen släpp, slutet på förra veckan. Så nu byter han rent utan sparkar men nu hoppar han in lite i bytena när det blir jobbigt. men något ska vi väl ha att arbeta på!!!
Nu är det bestämt att inte helgen som kommer utan nästa ska vi till Finspång och Debutera Msv B blir B3 Lördag och B4 Söndag. Helt utan krav. Han kan strunta i att göra bytena, bli för ivrig eller byta på tok för tidigt. Så vi åker iväg o ser hur det går. Ska bli spännande. Som jag har längtat. Falsterbo har jag lagt åt sidan. Blev för sent med allt så kanske tar vi det nästa år dock är det enorma krav då så ska inte hoppas på det ;) Men roligt ska vi ha endå!

Hälsningar Annika o Westlife
www.nattstad.se/annikalagren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar