tisdag 25 december 2012

Jennys Presentation

Hej!
Här kommer en liten presentation av mig och min unghäst.

Mitt namn är Jenny Frodhe och jag är 20år, läser just nu till Sjuksköterska på universitetet i Linköping. Jag rider hästen Vilda Äng som är uppfödd och ägs Bengt Nilsson från Motala. Hon är ett Svenskt varmblod som blir 4 efter nyår.
Jag har haft henne sen i maj detta år och vi har mest lärt känna varandra under den här tiden. Vi har under hösten tränat mest grundläggande övningar och mycket styrka och kondition i skogen. Även börjat hoppa lite smått uppsuttet. Mitt mål är att under våren-13 komma ut på ett par Lc/Lb för att träna inför championatet som jag har tänkt att rida i höst om allt går som de ska.

Avslutar med en liten bild på mig och Vilda!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar